.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظارت‌های سختگیرانه کرونایی در حوزه‌های امتحانی
نظارت‌های سخت‌گیرانه بهداشتی به همراه ضدعفونی مکرر در حوزه‌های امتحانی اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری و بقیه پایه‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های مناطق آموزش و پرورش است، گفت: خانواده‌ها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای هنگام حضور فرزندانشان در حوزه‌های امتحانی نداشته باشند، چونکه علاوه بر نظارت‌های سخت‌گیرانه، همه حوزه‌های امتحانی به صورت مداوم و مکرر ضدعفونی می‌شود.

 

او افزود: این اقدامات بهداشتی در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا تا پایان زمان امتحانات در مدارس و حوزه‌ها ادامه خواهد داشت.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی حوزه‌های امتحانی امسال دوبرابر شده است، ادامه داد: ۶۵ هزار دانش‌آموز مازندرانی امتحان نهایی پایه نهم و دوازدهم را در هزار و ۳۱۸ حوزه امتحانی برگزار می‌کنند.

 

دهقان گفت: امتحانات پایه نهم تا ۱۹ خرداد و امتحانات پایه دوازدهم تا ۲۴ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران از خانواده‌ها خواست اگر در حوزه‌های امتحانی مواردی از نقض یا رعایت نکردن مسائل بهداشتی مشاهده کردند آن را با سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۹۵۷۶۶۵، شماره تلفن ۳۳۳۱۴۱۲۶ و به‌صورت مجازی با شماره همراه ۰۹۱۱۳۱۴۶۰۸۷ در میان بگذارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.